شهرداری تبریز؛ فاتح دربی پیش فصل آذری ها

شهرداری تبریز؛ فاتح دربی پیش فصل آذری ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ در فاصله کمتر از دو هفته مانده به آغاز بیست و هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال مردان، تیم های شهرداری ارومیه و تبریز از ساعت 17 امروز طی دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان میهمان تبریزی موفق شد، شهرداری ارومیه را در سالن غدیر و در میان استقبال دوهزارنفری هوادرانش از پیش رو بردارد.

 

در این دیدار شاگردان بناکار ست های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با امتیاز های 25 بر 22 ، 25 بر 20 و 25 بر 22 پیروز شد و تیم میزبان نیز تنها در ست دوم با امتیاز 30 بر 28 به برتری رسید تا این مسابقه در نهایت با حساب 3 بر یک به سود شهرداری تبریز شود.

 

عادل بناکار برای این مسابقه از ترکیب ابتدایی بهرام فرید، سعید مصطفی‌وند، میکائیل تاجر، حسن صنوبری، علی سجادی و سیامک مرندی استفاده کرد و جهانگیر سید عباسی نیز سعید معروف، شهرام محمودی، فرهاد نظری‌افشار، میلاد عبادی‌پور، ایرج میکائیل‌زاده و جواد محمدی‌نژاد را به بازی فرستاد.

 

این دو تیم که خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات لیگ برتر آماده می کنند، فردا نیز از ساعت 17 در دومین دیدار دوستانه خود به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

گفتنی است شهرداری تبریز در مسابقات فصل 93 در گروه یک قرار گرفته و با تیم های پیکان، موسسه مالی و اعتباری میزان، تعاون گنبد، بازرگانی گنبد، شهرداری زاهدان، ارتعاشات صنعتی ایران همگروه است و شهرداری ارومیه نیز در گروه دوم به مصاف متین ورامین، نوین کشاورز، آلومینیوم المهدی بندر عباس، سایپا البرز، مهرپارس فارس و وزارت دفاع می رود.


منبع:arefvolleyball


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 6 آبان 1393برچسب:, ] [ 23:20 ] [ AREF ]
[ ]

هدایت به بالا